dinsdag 27 september 2011

Creaties van klanten augustus/september

Het is al weer een tijdje geleden, maar door alle drukte van de laatste weken heb ik gewoon geen tijd gehad om de creaties van klanten te laten zien. Beter laat dan nooit! In dit bericht staan de creaties die door klanten zijn gemaakt in augustus/september.... Onder elke foto staan de artikelen die gebruikt zijn met een link naar het product in de winkel.

De onderstaande 4 kaarten zijn gemaakt door mijn vaste klant Jacqueline van P.


-Forever Friends stempel Playtime
-scrappapier My Mind's Eye Paisley


-Me To You stempel A Gift Inside
-scrapppapier My Mind's Eye Dots


-Forever Friends stempel Party Balloon
-scrappapier My Mind's Eye dots


-Forever Friends stempel Surprise

Voordat Lotte en Helen in mijn Design Team zaten hadden ze mij een aantal kaarten gemaild. Ik vind het leuk om deze nu toch nog te laten zien...

Deze kaarten zijn gemaakt door Lotte:


-bruine dew drops
-crème roosjes


-champagne dew drops
-lichtroze roosjes




-Forever Friends A5 paperpack Black & Gold
-Forever Friends embossingstencil Petal Pattern
-goudbruine roosjes
-goudgele dewdrops

Deze kaarten zijn gemaakt door Helen:


-gele roosjes
-diverse artikelen uit een cardkit


-diverse artikelen uit cardkit 9


-Me to You paperpack 6 x 6
-roze dew drops


-Me to You paperpack 6 x 6

Bedankt voor het mailen van jullie foto's. Het ziet er weer erg gezellig uit....

Heb jij ook iets gemaakt met de artikelen van AnMaCreatief en vind je het leuk om jouw creatie hier terug te zien, stuur dan een foto van je creatie naar webshop-anmacreatief@hotmail.com. Eind oktober komt er weer een nieuw bericht met creaties van klanten op dit blog.

Een fijne avond!
Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve klanten heb je toch, maar wat wil je ook met al die keileuke spulletjes. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. truly pretty and adorable cards!!!
    Well done you!

    BeantwoordenVerwijderen