zaterdag 5 november 2011

Stampavie - Autumn Fun!

Hallo allemaal,
wat hebben de anderen al mooie kaarten laten zien
met de nieuwe stempels van Stampavie hé?!
Vandaag ben ik dan aan de beurt om mijn creatie te laten zien.


















Dit lieve stempeltje heet Autumn Fun
en is nu te koop bij AnMaCreatief!
Het papier komt uit een Vintage blok.



Ik heb het ingekleurd
met Derwent Coloursoft Pencils:
010-050-130-360-450-480-510-530-
590-600-610-620-630-640







Zoals jullie zien heb ik best wel veel kleurtjes gebruikt,
allemaal prachtige herfstkleuren!
Natuurlijk kan het ook met een stuk minder,
maar ik vond het zo'n heerlijk plaatje om te kleuren!
Met al die prachtige potloden, daar heb ik echt van genoten...

De materialen voor deze kaart zijn:
- Stempel van Stampavie -Autumn Fun
- Tekst stempel van MD
- 1 Grannie
- 1 Charm hart Antiek
- 2 Dew Drops (licht bruin)
- 3 Aster (creme)
- Nestabilities, Creatables en Doohickeys
- Stukje henneptouw uit eigen voorraad

Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink,
daarmee heb ik ook de tekststempel gemaakt.

Ik heb door de charm een strikje gemaakt met henneptouw,
daar heb ik weer een mini splitpen doorheen gedaan,
deze door de Grannie gedaan en uiteindelijk
aan de achterkant vast gezet.
Zo heb je heel eenvoudig weer een leuk manier om je
charm te bevestigen!









Ik hoop dat ik jullie weer op leuke ideeën heb gebracht!
Een heel fijn weekeinde,
liefs Lotte

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! De herfstkleuren zijn heel mooi. Je manier om een charm te bevestigen is er eentje om te onthouden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw Lotte, je kaart is prachtig. Wat heb je er je werk van gemaakt en je hebt je stempel zo mooi ingekleurd, knapperdeknapst!!!

    Dikke zoen,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lotte, wat is de kaart mooi geworden zeg, wat een mooi kleuren heb je gebruikt!

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOOOW! Wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt en zo mooi ingekleurd. Helemaal geweldig. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd. En wat past de granny geweldig mooi bij deze herftkaart.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Lotte! Heel leuk zo in de vintagekleuren.... Ik vind dat je de Granny op een hele leuke manier hebt vastgemaakt.
    Dank je wel voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen