woensdag 7 december 2011

Daisy & Dandelion op een kraft broodzakje

Hallo allemaal,
Sinterklaas is het land weer uit en ook ik mocht
weer leuke hobbyspulletjes uit de grote zak ontvangen!
Waaronder de geweldige stempelset van
Daisy & Dandelion - Lovingly yours (swalk),
deze heeft AnMaCreatief  sinds kort ook in haar winkel!

Dus daar ben ik even lekker mee aan het werk geweest,
samen met de super leuke broodzakjes die AnMaCreatief
nu ook verkoopt!
Dit keer heb ik voor een kraft broodzakje gekozen,
maar ik ga ook nog met een witte aan de slag...

Een broodzakje is erg leuk om cadeau te geven.
Vooral om er geld in te doen is het helemaal super!
En weer eens wat anders nietwaar?


Ik heb het gekleurd met
Derwent Coloursoft Pencils:
050-240-530-560-600-640
De materialen voor deze kaart zijn:
- Design papier van Me to You - Espacially for you
- 2 witte hydrangea`s (de randen met roze inkt bewerkt)
- 2 kleine roosjes (champagne/roze)
- 1 grote roos (roze)
- 1 grote parel (aqua blauw)
- 3 kleine parels (aqua blauw)
- Chery Lynn Doily (hart)
- Creatables
- een wasknijpertje

Alle randen heb ik bewerkt met distress ink -  Vintage Foto.
Ook de stempel heb ik gestempeld met deze zelfde inkt.

Iedereen weer een fijne dag toegewenst!
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit leuk geworden. Het stempeltje is erg lief (heb het ook van de Sint gekregen). Je hebt goed je best gedaan; zal ook eens gauw wat gaan doen. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Lotte,
    Dit is in 1 woord: fantastisch! Echt geweldig mooi gemaakt. Zo leuk dat je gelijk met de nieuwe stempels aan de slag bent gegaan. Je hebt lekker veel spullen uit de winkel gebruikt.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen