donderdag 9 februari 2012

Nog 2 dagen...

Nog maar 2 dagen en dan is het eindelijk zover....



Gisteren heb ik weer een bestelling van een groothandel ontvangen. Onder andere wat aanvullingen op de Me to You en Forever Friends stempels. Alles is nu weer op voorraad. Helaas is het 6x6 paperpack Spring Chic van Me to You bij meerdere groothandels uitverkocht. Ik heb diverse pogingen gedaan om het te bestellen, maar het kwam steeds niet binnen.



Ook heb ik gisteren nog een aantal nieuwe artikelen binnengekregen. Onder andere deze prachtige Stampers Gift Set van Me to You. Een complete set met 3 sheets clearstamps, 2 acrylblokjes, 3 stempelkussentjes en 8 kaarten met bijpassende enveloppen. De set zit mooi verpakt in een blisterverpakking en is dus leuk om weg te geven (of te krijgen, hihi).



De prijs voor de Gift Set is € 21,95, maar op zaterdag is deze een stukje lager. Dan geldt de hele dag de feestactie van 11% korting en komt deze Gift Set op € 19,54!

Ik ben helemaal weg van deze mooie set. Er zitten 6 lieve beertjes stempels in. Deze zijn weer heel anders dan de houten stempels die er al waren. Ook zitten er wat leuke teksten,tags en een heel alfabet bij. Kortom; een hele gave set!

Groetjes en tot morgen dan maar weer ;-)
Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set; komt weer hoog op het wensenlijstje. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wauw, wat een geweldige set!
    Die is echt super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen