dinsdag 28 augustus 2012

Martijn 18 jaar!

Vandaag is mijn broer Martijn jarig. Hij is 18 jaar geworden en is dus eindelijk volwassen. ;-)

Natuurlijk heb ik speciaal voor hem een verjaardagskaart gemaakt...








Martijn is dol op olifanten, dus dit lieve afdrukje vond ik heel geschikt voor de kaart (dankjewel lieve blogvriendin). Ik heb het lieve olifantje gekleurd met 3 verschillende tinten grijs. Als laatste heb ik nog wat bruin toegevoegd, zodat het mooi bij het papier past.











Derwent Coloursoftpotloden: C080-C180-C190-C340-C400-C450-C490-C550-C640-C670-C680-C710-C720

Het prachtige scrappapier is van First Edition en komt uit het 6x6 paperpack New Leaf. Dit papierblokje bevat 64 vel papier in 16 verschillende designs. De helft van het papier heeft een mooi en subtiel glitterlaagje. De andere helft is dubbelzijdig bedrukt. Ik heb voor mijn kaart gebruik gemaakt van 4 verschillende vellen dubbelzijdig bedrukt papier. Het papier is van een mooie en dikke kwaliteit, dus is lekker stevig. Ik vind het blokje New Leaf erg mooi en vind het ook heel geschikt voor een mannenkaart!

Het cardstock komt uit een cardstock blok van Papermania. In dit cardstock blok zitten 75 vel cardstock in 75 verschillende kleuren. Zo heb je dus altijd de juiste kleur bij de hand.

De cijfers 1 en 8 en de 2 oranje swirls heb ik met mijn Cricut Expression gemaakt, cartridge Don Juan.

De witte parels zijn nieuw in mijn webwinkel. Deze zelfklevende parels hebben een parelmoer glans, zo mooi...


















-stempelafdrukje ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier 6x6 New Leaf van First Edition
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Cricut cartridge Don Juan
-6 zelfklevende parels wit parelmoer

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden... Martijn vond hem erg leuk en heeft hem een speciaal plaatsje gegeven.

xxx Anne-Marije

13 opmerkingen:

  1. Wat een SUPERGAVE kaart voor je broer, jaja 18 dat is al aardig volwassen. Van Harte Gefeliciteerd wens jullie een hele fijne dag.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je broer Anne-Marije en wat een schitterende kaart heb je voor hem gemaakt. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangezien ik zelf ook gek ben op olifanten, vind ik deze kaart helemaal het einde. Prachtig papier en supermooi ingekleurd. Van harte proficiat met je broer en voor je broer en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke kaart is het.
    nog gefeliciteerd met je broer.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk eerst: gefeliciteerd met je broer. De olifant is ook 1 van mijn favoriete dieren, dus dit afdrukje vind ik zowiezo al geweldig. Leuk papier heb je gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enn practkaart is het! Echt weer super gemaakt!!! Dat papier is inderdaad super ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je broer!! Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met je broer! Wat een leuke olifant!
    Groetjes,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super uit zeg. Heel erg leuk gedaan. Daar is je broer vast blij mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je broer en je kaartje is super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi lieverd,

    wat een toffe kaart voor je broer, feliciteer hem alvast van me. De olifant is weer heel mooi ingekleurd en past perfect bij het DP. Ik ben ook helemaal weg van deze paper pack :-)

    Vele groetjes,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe kaart! De olifant is heel mooi ingekleurd.
    groetjes,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk plaatje met olifant heb je gebruikt.
    Nog van harte gefeliciteerd met je broer zijn verjaardag.

    groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen