vrijdag 17 augustus 2012

Stampavie "Musical Memories"

Tijd om jullie weer eens iets te laten zien.
Dit keer een simpel kaartje, maar ik vond dat de stempel het middelpunt moest zijn.

 Zilver filigraanhoekje om het hoekje wat aan te kleden.

 Stampavie "Musical Memories" is ingekleurd met derwents: 710 - 690 - 670 - 630 - 610 - 590 - 530 - 440 - 430 - 250 - 200 - 190 - 100 - 060 - 040 en gemat op paars cardstock. Erachter nog wat "singles" geembossed op oudroze cardstock en wat opgeschuurd.
Paarse dewdrops om het andere hoekje aan te kleden.
 
Het gebruikte DP is van Marianne Design "Birds & Flowers".

Groetjes,
Helen

6 opmerkingen:

  1. Die stempel is zo mooi! En hij heeft zeker het middelpunt gekregen, super weer!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww nou Helen wat je wilde is gelukt, de stempel
    is het middelpunt geworden fantastisch.
    Kiefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Helen,

    wat een leuk en muzikaal kaartje! Geniet van je weekend :-)

    Groetjes

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart in heel mooie kleuren!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Helen,
    Wat is dit een vrolijk kaartje geworden! Het stempel is zo ontzettend gaaf. Ik heb hem zelf ook gekleurd tijdens mijn vakantie, dus mijn versie komt er binnenkort aan.
    Ik vind het heel mooi dat je ervoor gekozen hebt om het stempel als middelpunt van de kaart te houden.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen