donderdag 17 januari 2013

Gefeliciteerd


Weer een nieuw kaartje want mijn dochter is gisteren al weer 13 geworden ! Wat gaat dat toch snel. Natuurlijk moet er ook voor haar een mooie meidenkaart gemaakt worden en dat heb ik dus gedaan.

Het mooie DP wat ik heb gebruikt is allemaal van First Edition; ik heb velletjes gebruikt uit  Love Letters, Sweet Owl en Summer Breeze. De randjes zijn gedistressed met versacolor umber.

Het tekstje komt weer uit het setje van Lars & Lily en is gestempeld met Memento Rich Cocoa op FE Love Letters. Ook dit randje is weer bewerkt met versacolor umber.

De postzegeltjes komen ook uit het Love Letters paperpack van First Edition. Ik heb hier de eerste letter van haar naam gebruikt en natuurlijk de cijfers 13. In het hoekje nog een zelfklevende roze parel.

Ook hier nog een roze parel; bij een meisje hoort natuurlijk een (antiek) tasje vastgemaakt met een stukje bruin-witte twine.

Deze digi van Phindy "connected girl" is sprekend mijn dochter; mobieltje in de ene hand, met de andere hand aan de laptop en een tas vol meidenstuff. Roze is de favoriete kledingkleur en ook de nodige bling mag niet ontbreken. Ik heb weer mijn derwents (500, 600, 590, 580, 690, 610, 670, 620, 040, 170, 190, 180, 230, 200, 140 en 210) gebruikt. Rondom de afbeelding heb ik met colorbox dusty plum gewerkt.

Groetjes,
Helen

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter Helen.
    Je kaartje is een ontzettende leuke meidenkaart geworden!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie meidenkaart.Proficiat met je dochter.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen