zaterdag 16 februari 2013

Favoriet

Voor de verjaardagen van mijn familie in Nieuw Zeeland probeer ik altijd een heel persoonlijk kaartje te maken. Mijn nichtje luistert momenteel graag naar de muziek van Taylor Swift. Op internet vond ik een geweldig mooie portrettekening en daar ben ik mee aan de slag gegaan.


Ik heb haar zo licht mogelijk uitgeprint en bijbehorende foto ook nog gevonden als voorbeeld.
Ik heb de volgende kleuren Distress ink gebruikt:
Haar: antique linenbrushed corduroy
Huid: tattered roseantique linenvintage photo
Ogen: faded jeansblack soot
Mond: tattered rose, worn lipstickvintage photo


De theebloemen zijn een eenvoudig vouwsel van heel kleine (2 x 2 cm) papiertjes uit prachtige Israelische theezakjes. Eronder een rode Dovecraft bloem en een lila brad erdoor.


De middelste bloem is een combinatie van een lila Dovecraft bloem en een rode Dovecraft bloem, een paars grannie bloemetje, een ivoren parelbloemetje en een klein paars roosje.


De randen van de afbeelding en van het paarse designpapier van  First Edition paperpad 'Dreamcatcher' heb ik bewerkt met Distress Ink 'brushed corduroy'. Het andere glossy papier is van het First Edition paperpad 'Isabelle' en net als de afbeelding gemat op Kraft. Verder heb ik nog stukjes papertape met een notenbalk erop geplakt.

Mijn nichtje is er gelukkig heel erg blij mee. En natuurlijk ben ik heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Een fijn weekend!
Groetjes, Adriana

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super! Wat een prachtig kaartje en je kunt zien dat er heel veel werk inzit. Ik vind het ook heel leuk dat ik weer eens gevouwen (theezakjes)bloemetjes zie op een kaart :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow hier wordt je nichtje heel blij mee....super leuk gedaan.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw Adriana wat heb je dat supermooi gedaan, daar zal ze wel heel blij mee zijn, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Geen wonder dat ze er blij mee was; dit is ook wel een heel uniek kaartje. Je bloemetjes zijn weer het einde. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart!! echt gaaf dat je de tekening hebt kunnen vinden van haar...super ingekleurd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen