woensdag 13 februari 2013

Sarah Kay


Zoals jullie zien ben ik weer helemaal terug. Vandaag kom ik jullie een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt voor de Kaartenmaatjes, een groep waar ik lid van ben.


De basiskaart is gemaakt van kraft, daarop heb ik DP gebruikt van Dovecraft Back to Basics II.

In het hoekje een witte hydrangea, waarvan de randjes bewerkt zijn met colorbox heliotrope. Daarop een zilveren bloem en die heb ik vastgezet met een Papermania pearl brad. Op dit moment zijn de pearl brads uitverkocht, maar Anne-Marije heeft nog een hele serie glazed en gem brads die ook erg mooi zijn.

Het afdrukje is van Sarah Kay "Antoinette and Bessa go for a stroll" en ik heb haar ingekleurd met mijn copics. Rondom het afdrukje heb ik ook weer colorbox heliotrope gebruikt.

Het strookje achter het afdrukje is geen lint, maar een reep gedecoreerd spinnenwebpapier gekocht op een beurs. In de hoekjes nog wat lila parels om het af te maken.

Morgen hebben we weer een speciaal bericht voor jullie, dus kom even kijken.

Groetjes, Helen

3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon kaartje, en wat een schitterende bloem prachtig geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart helen!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen