donderdag 14 maart 2013

Sweet love !


Hoi, dit keer heb ik voor jullie een trouwkaartje in 3D.

Als basiskaart heb ik wit linnenkarton van Boekenvoordeel gebruikt en de randjes bewerkt met colorbox dusty plum. Daarop heb ik diverse velletjes gebruikt uit het paperpack Me-to-You "With Love"

Het labeltje uit de set van MD tags & tickets heb ik gestanst uit kraft en vastgezet met een stukje lichtroze organzalint en 2 acryl parelhartjes. Op het labeltje heb ik met memento Rich Cocoa een tekststempeltje uit de Yvonne Creations "love" set gestempeld. Het randje is weer beinkt met dusty plum.


Het lieve koppeltje komt uit een hobbydols poster en is ook van Yvonne Creations; ze zitten lekker op een houten bankje van MD wederom uit kraft.


Groetjes,
Helen

3 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig vrolijk kaartje,
    mooi gemaakt ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen