dinsdag 25 juni 2013

Musical Memories

Goeiemorgen allemaal! Vandaag eindelijk weer eens een kaart van mij ter inspiratie.



Ik heb hiervoor het mooie First Edition papier uit het paperpad ' Floral Pavilion' gebruikt en dit gemat op kraft.



Het afdrukje is van de Stampavie clearstamp Musical Memories van Laurence. Wat een leukerd, he? Hij is nu in de opruiming in de webshop!!! Ik heb natuurlijk weer gekleurd met Distress Ink:
Vogels: broken chinamustard seed
Hond groot: antique linenbrushed corduroy
Roos/ strik/ bloemen: worn lipstickaged mahoganymowed lawn
Grammofoon: black sootbrushed corduroywalnut stain
Muizen: pumice stonetattered rose
Hond klein: vintage photo
Gras: mowed lawn
De muzieknootjes heb ik gekleurd met een Sakura gellyroll (719)



De theebloem heb ik gemaakt van Pickwick Green tea pure en van Dutch tea blend. Dit keer dus twee verschillende zakjes in 1 vouwsel gebruikt. Onder de theebloem een Dovecraft blossom Dark Green en erop een klein parelbloemetje vastgezet met een Papermania mini Brad. Deze brads zijn trouwens fijn lang om te verwerken en goed vast te zetten.

Het andere bloemetje is ook een Dovecraft blossom Dark Green, maar hierop is een groter maatje parelbloem vastgezet met een Papermania mini Brad. Aan deze bloem heb ik met jump ringetjes zo'n leuke nieuwe grammofoon charm gehangen. Past perfect bij de stempel; zo mooi.
Onder de bloemen zitten ook nog 2 rode asters en lint van Dovecraft.

Groetjes Adriana

5 opmerkingen:

  1. Zo'n schattig kaartje en super leuk papier!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart , je hebt ook beeldschoon papier gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje. Hier krijg ik spontaan goede zin van.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig mooi kaartje weer en prachtig ingekleurd. Toppie hoor! Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje! Heel lief en mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen