woensdag 28 augustus 2013

Birthday wishes

 Hiep hiep hoera, vandaag is mijn broer Martijn jarig! Hij is nu 19 jaar...








Martijn is dol op olifanten, dus ik wilde graag een olifanten-kaart voor hem maken.

Het olifanten-stempel is een wat ouder stempel van High Hopes, maar blijft leuk om te gebruiken. Wat een geinig beest hè? Na het kleuren heb ik de olifant uitgeknipt en op Dovecraft foamtape geplakt.















Derwent Coloursoft potloden: 100-180-650-670-690-700

Het scrappapier komt allemaal uit hetzelfde paperpad van First Edition, namelijk Family Ties. Dit is superleuk en lekker vrolijk blok. Ik heb wel 5 verschillende printjes gebruikt. Op het patchwork papier zit een mooi glittertje, zoals op onderstaande foto goed te zien is.





















Het olifanten stansje is één van mijn eerste stansen. Toen ik mijn Cuttlebug 6 jaar geleden heb gekocht heb ik vlak daarna verschillende Cuttlebug stansjes aangeschaft. Ik had deze stans al heel lang niet gebruikt, maar heb hem voor deze kaart weer even uit 'de oude doos' gehaald.





















-stempel High Hopes ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Family Ties van First Edition
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Petite Ovals & Standard Circle Large
-Marianne Design Craftable CR1201-Cirkel
-olifant gemaakt met een Cuttlebug stans
-Marianne Design clearstempelset EC0138-Eline's Words
-witte knoop 2,3 cm
-scrappers' floss

Een hele fijne dag!

Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart, gefeliciteerd met je broer zijn verjaardag
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie stempel. Ben al wezen zoeken maar kan hem niet vinden . Wil je hem verkopen? Of afdrukjes ervan maken en die verkopen? Gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart gemaakt met die olifant. mooie achtergrond kleurtjes.
    gefeliciteerd met de verjaardag van je broer!! een fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is gaaf gemaakt zeg. Leuk hoor als je broer een echte olifantenfriek is.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit en die olifantstempel is prachtig!
    Gefeliciteerd met je broer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden Anne-Marije en gefeliciteerd met de verjaardag van je broer.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geinig kaartje. De olifant is inderdaad heel leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen