zondag 22 september 2013

winnaars Blog Hop!

Onze Blog Hop is afgelopen, dus het is tijd om de 2 winnaars bekend te maken.

Wat zijn er veel leuke, lieve en enthousiaste reacties achtergelaten op alle blogs! Ik heb ze met veel plezier gelezen...

Iedereen bedankt voor het meedoen!

Uit alle reacties op dit blog heb ik de volgende winnaar gekozen:

Richtje

Gefeliciteerd, jij hebt deze prijs gewonnen:



Dan was er ook nog een extra prijs te winnen op mijn eigen blog. Ook daar heb ik een winnaar gekozen uit de reacties:


Anneke

Gefeliciteerd, jij hebt deze prijs gewonnen:



Richtje en Anneke, willen jullie allebei mailen naar 
webshop-anmacreatief@hotmail.com? Als ik jullie adresgegevens heb zal ik de prijzen zo snel mogelijk verzenden.

Anne-Marije  

9 opmerkingen:

  1. Proficiat dames, heel veel plezier met jullie prijs!
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Richtje en Anneke! veel plezier toegewenst met die kadootjes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie gewonnen prijzen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een leuke winnaars! proficiat en veel plezier ermee!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch een superleuk begin van de nieuwe week Anne-Marije! Wat gaaf dat ik deze schitterende prijs bij jullie heb gewonnen, geeft meteen een gouden randje aan deze maandag! Dank je wel en Anneke jij ook gefeliciteerd met je mooie prijs! Vanavond als ik thuis ben mail ik mijn gegevens even aan je Anne-Marije!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie geweldige prijs Richtsje en Anneke, wat een fijn begin van de week!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een verrassing, ik lees net dat ik een prijs heb gewonnen
    nou dat is toch wel een goed begin van de week
    Richtje jij ook van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    ik zal zo even een mailtje sturen met mijn gegevens
    alvast heel erg bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Richtje en Anneke

    Ook ik had jullie in gedachten.
    Gefeliciteerd!

    Granny

    BeantwoordenVerwijderen