woensdag 2 oktober 2013

Vintage?

Ik ben de laatste tijd heerlijk aan de freubel geweest, maar geen tijd gehad om het met jullie te delen (bloos, bloos) Daar ga ik nu maar eens verandering brengen! En hierbij mijn eerste kaartje.


Deze stempel heet Vintage Bridal Couple... En ik wilde de naam eens eer proberen aan te doen ;-) Dus ik heb zitten 'zweten' in mijn vakantie om dit afdrukje met maar één kleur in te kleuren, namelijk  Distress Ink - Walnut Stain. Ook heb ik de stempel afgedrukt met bruine inkt, zodat het ook een zacht geheel is! Namelijk met Memento; Rich Cocoa. Deze stempelt zo fijn.


Dit prachtige papier is van Pion. En ik wilde het eens een rustig kaartje laten zijn.... Niet helemaal gelukt. Maar gelukkig kan je nog wel wat van het prachtige papier zien, LOL

Toen ik bij mijn lieve vriendin Anne-Marije op bezoek was had ze net nieuwe kleur roosjes binnengekregen!  Verkrijgbaar in haar webwinkel; AnMaCreatief! Laat dit nu precies de kleur zijn van dit mooie papier. Die heb ik dus maar gelijk meegenomen, LOL En wat past het mooi hé!?


 Verder heb ik nog gebruik gemaakt van ribbelkarton van Joy!, Doohickeys van Magnolia, kreukellintmaxiparelsbedeltje en wondgaas.


Dan wil ik iedereen nog een mooie dag toewensen!
Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schitterende kaart. Zo mooi, dat stempeltje ingekleurd met 1 kleur.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.Prachtig ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty laat je hier zien Lotte,prachtig in deze "sepia-tinten"Ook het lint en de bloementoef zijn perfect gekozen...wauw..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke vintage kaart Lotte!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen