donderdag 27 februari 2014

Wishing you

Vandaag een kaart gemaakt aan de hand van de sketch bij Cards en Scrap. Deze sketch kwam goed van pas ter inspiratie van de verjaardagskaart voor mijn zwager.


Ik heb voor deze kaart weer verschillende vellen papier uit het gave 'Man Madepaperpad van First Edition gebruikt. De label zelf gesneden en een stukje gewoon touw erdoor.




Mijn favoriete vouwsel gemaakt van Israelische theezakjes met een spacer gear vastgezet met een brad. Dit keer ook een fotootje van het prachtige zakje. Gaaf toch? De kleur past perfect bij het papier.
De tekst is een digi van Cards en Scrap die ik in 2 verschillende kleuren heb geprint en daarna uitgestanst. Ik heb de diameter van de tekst gewoon aangepast aan de maat van mijn stansje :-).


Wat heb ik gebruikt:
brads 4,5 mm geel koper
Joy! double end pick tool
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Adhesive dots small (Heb ik het fietsje mee vastgezet)

Groetjes van Adriana

1 opmerking:

  1. Inderdaad gave zakjes maar......de hele kaart is prachtig. Wat een mooi papier en dan die bijpassende charm van een fietsje, geweldig, zo mooi alles bij elkaar gezocht.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen