dinsdag 25 maart 2014

Bloemenkaart



De laatste tijd ben ik eigenlijk een beetje aan het uit proberen om kaarten te maken zonder een vintage plaatje. Best moeilijk hoor als je dat altijd gewend bent, want dan is er eigenlijk niets meer dat echt in het middelpunt van de kaart staat. Bij deze kaart ben ik een beetje aan het smokkelen omdat er toch een engeltje te zien is maar goed die hoort bij het scrappapier.


Dit zijn de materialen die ik dit keer heb gebruikt :
-JU0920
-LR0110
-LR0162(blaadjes)


De grote bloem heb ik gemaakt met de LR0110, deze heb ik met een opbolpen bewerkt om het "kruleffect" te krijgen. In het midden zitten een aantal bruine meeldraden.


Fijne dag allemaal.
Groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Hihihi. Jij hebt er moeite mee om geen vintage kaarten te maken, ik heb er juist moeite mee wel een vintage kaartje te maken. Ieder z'n eigen style (gelukkig). Het is een heel elegant kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is toch echt een heel mooi kaartje zonder plaatje super gaaf groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ene prachtige kaart! Echt super. De charms moeten alleen andersom. ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. ze zijn waarschijnlijk verkeerd gemaakt, zie ik nu. Maar ach, iedereen ziet wat het is...zal wel begrepen worden.

    BeantwoordenVerwijderen