maandag 26 januari 2015

Vintage Blue



Nu werd het wel weer eens tijd voor een kaartje dacht ik zo. En ja wel ik kan er geen genoeg van krijgen, hij is weer in het vintageblauw. Ik ben weer lekker aan het borduren geweest want alle randen zijn gestikt en ook plaatje. In de hoeken van het plaatje, die ik op internet heb gevonden, zitten kleine filigraan hoekjes die ik met witte acrylverf heb bewerkt. 



De mooie witte sierrandjes aan de rechterkant en aan de linkerkant die heb ik gemaakt met een hartstans van Wild Rose Studio. Hier heb ik eigenlijk alleen het mooie randje gebruikt. 



Helemaal aan de linkerkant zitten drie franse lelies uit vakjesdoos High Tea Rose van CraftEmotions. Het witte ornament in het midden is gemaakt van Foam Silk Clay samen met Makin´s Push Mold Floral



Onder de blauwe cherry blossom zitten een stik van wit organza lint en een van het prachtige blauw zijde lint van MD. Naast de blauwe cherry blossom zitten nog drie 15mm witte roosjes. De swirltakjes zijn van een stans van MD en ik heb nog twee grote charms gebruikt in de vorm van een tak.

Dat was het eigenlijk alweer voor deze keer.

Allemaal een fijne dag.
Groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Chique kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Judith,

    Ik vind hem helemaal top! Wat leuk dat je die kleine filigraan hoekjes geverfd hebt, ze passen mooi op je plaatje zo. Ik ben helemaal fan van alle mooie klei-ornamentjes die je maakt. Leuk gecombineerd met de houten franse lelies.

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen