zondag 24 mei 2015

100% Homemade

Vandaag eens wat anders. Tijdje terug iets lekkers gemaakt als kadootje. Alleen geld is gewoon niet leuk om te geven, toch? Ik bak graag zelf wat lekkers en als je weet dat anderen daar ook van smullen, is het erg leuk om daar zomaar eens een kadootje van te maken.


Van een groot vel Krijtwit CraftEmotions Kraft Cardstock heb ik eenvoudig een doosje gevouwen met behulp van m'n Scor-Pal. Eerst het cardstock passen 30 cm gesneden en op 6 cm gescored, ingeknipt en vastgeplakt als een gebaksdoos.


Op de zijkant heb ik die leuke Fifties Kitchen/Tags gebruikt. Gestempeld met Memento Ink Dew Drop-Teal Zeal bijpassend bij de label.


En voor de liefhebbers de inhoud :-) Verslavend lekkere Caramel chocolate shortbread. Een heerlijk recept van m'n schoonzus.


De label is gestanst met Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.9 en No.23/Stitch. De beide sets passen perfect in elkaar. Ook de tekst heb ik met dezelfde sets uitgestanst. Voor de treinenliefhebber het perfecte vel genomen uit het FE Man Made paperpad:-)


Aan de achterzijde heb ik nog een zakje gemaakt. Achter het geld staan onze namen geschreven.
Op deze foto hieronder kun je zien dat ik het ovaal voor de pocket heb gestanst en daarna nog een keer door de machine heb gedraaid om te embossen, zo komt het stikrandje er wat dieper in. De bovenrand heb ik er gewoon 1 keer gestanst met de grootste ovaal.


Natuurlijk ook theezakjes verwerkt op de label, deze zijn van Twinings. Eronder een ronde filigraan en een mini gear erop. Het geheel vastgezet met een brad erdoor.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Krijtwit 30,5 x 30,5 cm
CraftEmotions clearstempelset-Fifties Kitchen/Tags
Memento Ink Dew Drop-Teal Zeal
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Zilvergrijs
First Edition paperpad-Man Made 6x6
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.9
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.23/Stitch
filigraan rond 12-zilver
Mini gears zilver (uit de eurohoek van AnMaCreatief op de beurs:-)
Papermania mini brads-Assorted Gloss Metallics (3mm)
Gele vierkante brad
grosgrain lint geel met witte stippen
Marianne Design clearstempelset Eline`s-Words
Scor-Pal Metric
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

2 opmerkingen: