woensdag 8 juli 2015

Kinderkaart

Elin houdt van de boeken van Mejuffrouw Muis, vandaar dat ik deze boekkaart voor haar 5e verjaardag heb gemaakt.
Ik heb hiervoor het Dutch Shape-Art Book van Dutch Doobadoo gebruikt. Verschillende afmetingen met linnenkarton en designpapier van First Edition (Bella Rose) nagetekend en uitgeknipt. De randjes met de distresser oud gemaakt.
Het cijfer 5 is gemaakt met Collectables COL1347 van Marianne Design. Ik heb hem 2x gestanst. 1x van het Bella Rose papier en 1x van linnenkarton en iets versprongen op elkaar geplakt. Alle randjes van het designpapier zijn bewerkt met Angel Pink, een dew drop inktpadje van Memento.
De naam Elin heb ik gemaakt met Creatables LR0340 van Marianne Design. Ook weer 2x gestanst en versprongen op elkaar geplakt. Een stukje roze scrapper's floss eronder gedaan.
Het poesje is een Creatable van Marianne Design. 2x uitgestanst uit linnenkarton, waarvan voor eentje eerst een stuk linnenkarton beplakt met washi tape (wat ik ook gebruikt heb tussen de 2 bladzijden in) en daarna uitgestanst. Een paar wiebeloogjes om hem er lekker eigenwijs uit te laten zien.
Het strikje is kant-en-klaar gekocht en ik heb er met scrapper's floss een bedeltje van een hondje aan gehangen.

Bedankt voor het kijken en leuk als je een reactie achterlaat!
xxx Margreet

1 opmerking: