dinsdag 10 november 2015

Christmas greetings from Rudolph

Het is vandaag 10 november en weer tijd om een creatie te laten zien voor AnMaCreatief.
We zijn allemaal bezig om onze kerstkaartjes op tijd af te krijgen en ik heb er zelf nu eentje weer gemaakt met de Dutchdoobadoo shape art uit wit en rood cardstock van CraftEmotions.
Ook hebben ze leuk dessinpapier wat ik hiervoor heb gebruikt.
Langs de randen heb ik wat true snow gedaan voor een winters effect.
Rudolph komt uit een stansvel van Studio Light ( Scandinavian winter, easysysD437 ) die bij Anne Marije te bestellen is, of kijk eens in de leuke stansblokken van Studio Light
De grote ijskristal is van JoyCrafts en de leuke kleine kerstboompjes zijn van CraftEmotions .
CreaLies heeft leuke duo dies waarmee ik de bloemen heb gemaakt.
De Dennentakjes is een oudje van Marianne Design , maar die blijft het altijd goed doen .
Als laatste heb ik nog wat plakparels en een kantje toegevoegd.


groetjes van Anneke


1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Mooie kleuren het wit met het rood en groen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen