zondag 3 januari 2016

AnMaCreatief als sponsor voor de WLVC challenge en voorbeeld Judith

Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan op het We Love Vintage Challenge blog. AnMaCreatief is sponsor van deze challenge.



Het thema voor deze challenge is:

Alles mag (vintage) als er maar een kantje op zit.


Onderstaande prijs stelt AnMaCreatief beschikbaar voor de winnaar:


Natuurlijk mag onze Judith weer gastdesigner zijn als AnMaCreatief aan de beurt is als sponsor, dus zij heeft ook deze keer weer een voorbeeld gemaakt voor de WLVC challenge. Hieronder laat Judith haar prachtige creatie zien.

Neem ook eens een kijkje op het WLVC-blog om alle creaties van het team van Plony te bekijken.

xxx Anne-Marije


**********************************

Dit is toch wel een hele makkelijke uitdaging, dacht ik zo dames. Van vintage houden we al en een kantje hoort daar dan toch ook altijd wel bij. Dit is mijn voorbeeld voor de uitdaging die ik ook deze keer weer met veel plezier heb zitten maken.


De vorm van het doosje is gemaakt door vier luciferdoosjes van Papermania zo vast te lijmen als op onderstaande foto. Aan de onderkant en aan de bovenkant heb ik ze vast gelijmd aan smal ribbelkarton van Joy Crafts. Op het ribbelkarton aan de bovenkant daar zit op iedere hoek een koperkleurig metalen hoekje met daar tussen Sweet Lace van MD.


Het schattig plaatje is van een knipvel van MD. Deze heb ik eerst geplakt op een stukje wit linnenkarton van CraftEmtions en daarna weer op een stukje ribbelkarton. Op ieder hoekje zit een hoekje van filigraan. Rechts van het plaatje nog meer kant van MD. Zelf vind ik het papier erg mooi. Het papier is découpage papier van Papiermania. Ik heb dit op een stuk wit karton geplakt met découpagelijm. De witte rand is gemaakt met Joy stans nummer 6002-0366.


De bloemen die ik heb gebruikt zijn cherry blossom violet/crème, violet/crème roosjes, witte roosjes 15 mm en witte roosjes 10 mm. Verder nog vijf metalen takjes. Onder de bloemen zit een strik van paars waxed koord.


Op iedere lade heb ik een metalen handgreepje gezet en deze vast gemaakt met paarse brads van Nellie Snellen.


Doen jullie ook weer gezellig mee? Heel veel succes.

Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachitge creatie !
    Zo mooi van kleur en wat leuk met al die kleine doosjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
    Zo heb je meteen een leuk cadeautje om te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen