zaterdag 22 oktober 2016

Roze vintage Kerst

Dit keer een vintage kaartje gemaakt. Dat zijn jullie niet van mij gewend, maar ik had daar gewoon eens zin in.
De houten bomen zijn van CraftEmotions. Om de grote boom heb ik een kralensnoer geslingerd en op de kleine boom zijn wat plakparels geplakt.
Hier heb ik een heel oude poinsettia mal van Marianne Design gebruikt. Er zijn nu weer nieuwere poinsettia's te koop.
Bovenlangs heb ik de mal Stars guirlande omgekeerd opgeplakt. Rechts bovenin een grote filigraan hoek en ook nog een kleintje.

Gebruikte materialen van AnMa Creatief
Joy!Crafts double end pick tool
strikjesmaker
distress inkt Spun Sugar
blending tool
daubers
Dovecraftdoilie
CraftEmotions kerstbomen
kant
knipvel van Marianne Design
Marianne Design Creatables
poinsettia
stars guirlande
plakparels
paper distresser

Fijne zaterdag!

xxx Margreet

1 opmerking: