maandag 5 december 2016

Livia 2 jaar

Een verjaardagskaartje voor Livia, die 2 jaar is geworden.
De basiskaart is roze linnenkarton met daarop designpapier van het Paperpack Eline's Babies pink van Marianne Design.
Het stempeltje is gestanst met de gift card van MD. De randjes zijn beïnkt met Memento ink dew drop (pink angel) met behulp van een dauber.
Onder de gift card 2 stukjes linnenkarton die door een embossingfolder gehaald zijn. Er bovenop strikken gemaakt van organzalint met de strikjesmaker.
De ballonnenrand is van Joycrafts en ook gestanst uit het Paperpack Eline's Babiespink van Marianne Design. Livia heb ik er zelf op geschreven.
Wat dew drops (wat toevallig: 2). Het labeltje is een Craftable van de labelset van MD. 2 jaar heb ik getracht met handlettering te schrijven. Het lintje met het rondje met de letter 'L' zat in de 'pensioendoos' die ik van mijn collega's heb gekregen.

Iedereen een fijne maandag en ik wens de Sinterklaasvierders een heerlijk avondje toe!
xxx Margreet






1 opmerking: