donderdag 8 december 2016

Winter Wishes



Afgelopen dagen heb ik een ware spurt gemaakt wat betreft mijn kerstkaarten. Vooral wat 'snelle' kaarten gemaakt en daar valt deze duidelijk niet onder. Ik wilde heel graag een kaart maken met het mooi mask stencil Frozen Forest nr. 3 van Studio Light. Het was even wat gepuzzel en uitproberen en uiteindelijk is dit 'm geworden.
Als basis koos ik weer een stencil van DDBD, Card Window dit keer. De eerste laag geknipt uit linnenkarton. Voor de volgende laag gebruikte ik Warm Christmas van Joy!


Aan de binnenkant heb ik het mask stencil met verschillende kleuren inkt op de ondergrond aangebracht:  Vintage PhotoDesert SandBamboo Leaves en Pearl Tart. Dit gaat heel makkelijk met daubers.
Met Eline's Vogels, een collectabel van Marianne Design, kun je alle kanten uit. Na je kerstkaarten zijn ze nog steeds superleuk om te verwerken op andersoortige kaarten.
'Noël' komt van het stansvel Christmas van DDBD en 'Winter Wishes' van de stempelset Christmas Sentiments van MD. Ik stempelde de tekst met watermerk inkt en embossingpoeder in de kleur Copper.

Aan de buitenkant zie je in de bovenhoeken de mooie stans Corners Ornament van CraftEmotions. Met het papier nog in de stans heb ik Old Paper aangebracht. Een poinsettia mag natuurlijk niet ontbreken. Dit is de poinsettia recht, een creatable van MD. De nerven heb ik gekleurd met Bamboo Leaves en witte gesso. En tenslotte een houten ornament uit de set Winter Woods/Pine Cones and Acorns van CraftEmotions met eronder een beetje sisal.

Wie weet heb ik jullie weer wat kunnen inspireren, is het niet voor nu, dan alvast voor volgend jaar!
Succes met de laatste 'loodjes' allemaal!!

groetjes, Ellen

1 opmerking: