woensdag 22 februari 2017

All you need is love....


Februari is toch wel zo'n beetje de maand van de liefde door Valentijnsdag. Dus om nog wat in deze sferen te blijven heb ik nog een love-kaartje gemaakt. Bovendien kun je ook bijna niet anders met de papierset Love van Joy! Zowel het plaatje als het DP komen uit deze set. Onder de afbeelding een strook crispy lint in de kleur taupe.
Ik heb de kaart verder aangekleed met stans nr. 19, de fiets,  uit de serie Home & Happiness van Studio Light.
Ik had de fiets al opgeplakt en kwam er toen achter dat ik vergeten was te embossen. Het mandje op de fiets heb ik nog bewerkt met Vintage Photo en de bloemetjes met Worn Lipstick.
Op de linkerhoek van het plaatje een strik, samengesteld met de creatable Mix & Match Bows van MD en een bloemetje. Rechts van het plaatje een hart uit de set Hearts, een creatable van MD (LR0159) met bloemetjes uit verschillende sets sweetheart blossom.
Tenslotte in de linker onder- en bovenhoek nog wat parels.

Tot de volgende keer maar weer!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: