maandag 27 februari 2017

Condoleancekaarten

Helaas hebben we condoleance kaarten ook nodig en ik heb een paar voorbeelden voor jullie gemaakt.
Gebruikte materialen van Webshop AnMaCreatief:
Kaarten met sterren:
Ik heb van Dutch Doobadoo de Dutch Mask Art A6 Sterren op een kaart gelegd. Voor de bovenste kaart ben ik met Versafine Olympia Green en een blending tool  over het stencil gegaan en heb daarna met de stampmaster de tekst erop gestempeld.
Voor de 2e kaart hetzelfde gedaan, maar dan met Memento Ink Dew Drop Sweet Plum. De teksten zijn met dezelfde inkten gestempeld, maar het ziet er toch anders uit vind ik.
Kaarten met vlinders:
Hetzelfde principe als van bovenstaande kaartjes. Alleen nu van Dutch Doobadoo de Dutch Mask Art A6 Butterfly gebruikt met Memento Ink Dew Drop Potter's Clay en Tim Holtz Distress Mini ink pad Iced Spruce. Met de stampmaster de tekst gestempeld.
Kaart met bloemenrand:
De Creatables Bloemenhoek van Marianne Design uitgestanst en om de basiskaart gevouwen. Als detail een smal strookje van de kaart afgesneden en over de rand geplakt. Met Memento Ink Dew Drop Gray Flannel en de stampmaster de tekst gestempeld.
Met de Pearl Pen White van Dutch Doobadoo accentjes in de bloemen gemaakt.
Zwarte kaart:
Hiervoor heb ik kraft papier van Joy!Crafts gebruikt.
Met de stempel Tiny's border / Dandelion van Marianne Design en de stampmaster met Versamark gestempeld, clear embossingpoeder van Papermania erover gestrooid en met de heattool verwarmd. Een lintje als extra accent en met een witte inktpad de tekst gestempeld. Natuurlijk weer met de stampmaster ....ik zou niet meer zonder kunnen!

Mijn voorraadje is weer aangevuld, maar ik hoop er nog lang mee te kunnen doen!
xxx Margreet





Geen opmerkingen:

Een reactie posten