zaterdag 4 februari 2017

Thanks


Hallo Allemaal,

Een kleur die ik eigenlijk nooit gebruik dat is zwart. Maar zeg nou zelf, als je een mooi plaatje van een luipaard hebt ontkom je er natuurlijk niet aan.
Want dat staat toch eigenlijk wel het allermooiste.


Dit plaatje komt uit het knipvellen pakket Animal Greetings, 6013/0341.


Het designpapier dat perfect past bij het knipvel waar dit plaatje van afkomstig is, dat is Out of Africa, nummer 6011/0503.



Onder het plaatje zit blauwe ovale stans 6002/0639. De heb ik twee keer gemat. Een keer met het luipaard designpapier en daarna nog een keer met crèmekleurig linnenkarton.
Dwars over de kaart loopt nog een mooi grasrandje, gemaakt met stans 6002/0641.


Ik wou graag zwarte bloemen op deze kaart maken. Zwart papier is natuurlijk erg moeilijk om te stempelen en daarom heb ik de Crafty Cocktail 6004/0009 gestempeld met embossingpoeder.
Eerst stempelen met watermark stempelinkt. Daarna de embossingpoeder er overheen strooien. Restanten eraf kloppen en daarna met een heattool verwarmen.



De stoere tekststempel "thanks" komt uit stempelset Words, 6410/0312.
Aan de rechterkant heb ik twee stansjes zitten gemaakt met No End Border 6002/0510.



Links boven in de hoek zit klimop 6002/0456.

Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

2 opmerkingen: