donderdag 7 december 2017

Merry Christmas!


Dit keer een kaartje dat ik schaar onder de categorie 'snelle' kaarten. Het idee zat al een tijdje in mijn hoofd, de uitvoering liet even op zich wachten.

Als basis gebruikte ik linnenkarton, o.a. in de kleur mosgroen. Ik heb gestempeld op aquarelpapier en bewerkte de randen met de distresser.
De bomenstempel is er eentje van Nellie Snellen, Pine Trees. Het is een bomenrij van 4, waarvan ik er eentje heb gebruikt.
Met de Stamp Master van MD lukt het prima om z'n keurig rijtje te realiseren. De bomen zijn van links naar rechts gestempeld in de kleuren Pearl Tart, Bamboo Leaves, Cottage Ivy en Northern Pine.
Merry Christmas komt uit de stempelset Gifts van CraftEmotions. Ik stempelde in de kleur Rhubarb Stalk.

Wie weet heb ik weer wat inspiratie kunnen geven voor je laatste spurt kerstkaarten.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

1 opmerking: