donderdag 21 december 2017

Glanzende Kerstdagen

Vandaag mijn voorbeeld voor de  'Kerst/Winter' challenge van december in onze Facebookgroep. De challenge is de 15e weer van start gegaan.


Voor deze kerstkaart heb ik Donkerblauw linnenkarton met een Amy Design Embossingfolder door mijn Bigshot gedraaid. Daarna zijn de embossingdelen met Nuvo Embellishment Mousse bewerkt. Hiervoor heb ik Pacific TealCitrus Green en Cosmic Brown gebruikt. Dit heb ik gewoon met een vinger aangebracht. Dit geeft een bijzonder en glanzend resultaat. Erachter zie je Azuurblauw linnenkarton gestanst met de mooie Crealies Open Scallop. Ik heb de vierkante en nog een extra halve vierkant erbij uitgestanst. Zo is deze ook voor een rechthoekige kaart te gebruiken. Door de witte tekststrook erover te plakken zie je daar niets van.


Op deze kaart weer eens een theester gevouwen van Pickwick Ceylon. Wil je deze ook eens vouwen? Ik heb hem ooit hier stap voor stap beschreven. (Oei, wat is dat alweer lang geleden ;-) ) Op de ster een rood koperen sneeuwvlok charm (het oogje afgeknipt) vastgezet met een minicharm.


De teksten komen van de Kerstwensen set van MD met Memento Rich Cocoa op witte strookjes gestempeld met een stempelhulp. De tekst ertussen met gouden embossingpoeder op Vellum.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Donkerblauw
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Azuurblauw
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.70/Open Scallop
Hobby & Crafting Fun Vellum-White A4
Dovecraft cards & envelopes
Amy Design Embossingfolder-ADEMB10007 The feeling of Christmas
Nuvo Embellishment Mousse-Pacific Teal
Nuvo Embellishment Mousse-Citrus Green
Nuvo Embellishment Mousse-Cosmic Brown
Marianne Design Collectable-COL1443 Giftwrapping/Karin`s Bird, Hearts & Tag
Marianne Design Collectable-COL1442 Giftwrapping/Karin`s Deer, Stars & Tag
Marianne Design Clearstempelset-KJ1717 Giftwrapping/Kerstwensen
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
Versamark
Papermania embossingpoeder-Tinsel Gold
charm 238 sneeuwvlok-rood koper
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Marianne Design Stamp Master LR0009

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Studio Light Clearstempelset-Woodland Winter/nr.193

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.


https://www.facebook.com/groups/447538682077945/


Fijne dag!
Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten