zondag 11 februari 2018

Feest

Feest....
In dit geval een beetje een misleidend woord omdat het mijn laatste DT creatie is voor Webshop AnMaCreatief. Na 3 jaar met veel plezier in het designteam te hebben gezeten, vind ik het tijd voor wat anders. Ik wil Anne-Marije en de DT teamleden heel hartelijk danken voor de leuke en gezellige tijd.

Nu over tot de orde van de dag:
Ik heb gewerkt met het Dutch Doobadoo card art woord Feest. Eerst van kraft nagetekend en uitgeknipt en daarna van designpapier de letters. De randjes heb ik vóór het opplakken met pumice stone distress inkt bewerkt.
 Twee kop en schotels met lepeltjes uit hetzelfde papierblok van Marianne Design.
De handletteringtekst van Karin Joan gestempeld met vintage photo distress inkt en daarna uitgestanst met een stitched edged stans van Crealies. De ballon is ook uit hetzelfde papierblokje gestanst en is een limited edition van jaren geleden.
De theepot op een schoteltje geplaatst en het kopje verhoogd met foam opgeplakt.

Ik heb de volgende producten uit de webwinkel van AnMaCreatief gebruikt:
Marianne Design:
Creatables LR04562 Tea For You
Stamp Master
Clearstempel There is always time for tea
Pretty Papers Block Sweet Romance
- ballon (limited edition)
Dutch Doobadoo:
Stencil Text Feest
Crealies:
CLNestXXL 34 Double Stitch
Joy!crafts:
kraft
Tim Holtz mini ink pads:
vintage photo
pumice stone
storage tin

xxx Margreet

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke tijd met jou in het team! We gaan je missen..

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Margreet!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig afscheid, waar we niet op zaten te wachten ;-). We gaan je missen. Bedankt voor de fijne gezellige tijd. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen